Cause not all is perfect!




Witam was serdecznie z ponurej Szwecji w dniu Wielkanocy!
W dzisiejszym poscie beda takie zdjecia inspirujace bo wiem, ze takie lubicie. W nastepnym poscie postaram sie napisac cos innego. Zycze Wam Wesolych Swiat :)





zdjecie z Niemiec







馃挱


To tyle inspiracji na teraz. Podobaja Wam sie? Mnie sie bardzi podoba zdjecie z Niemiec.

+ Poszukuje osoby ktora wykonuje design blogow.
Bardzo prosze o skontaktowanie sie ze mna poprzez pozostawienie w komentarzu kontakt z Toba, a ja sie odezwe.

11 comments:

  1. 艢wietne inspiracje, a zdj臋cie z Niemiec jest 艣liczne! Tobie r贸wnie偶 偶ycz臋 weso艂ych 艣wi膮t :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  2. bardzo 艂adnie! Zdj臋cie z Niemiec z kt贸rej cz臋艣ci konkretnie? bo troch臋 mi przypomina Ratusz w Berlinie ;)
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 艢liczne zdj臋cia. Zazdroszcz臋 pobytu w Niemczech.

    M贸j Blog - klik!

    ReplyDelete
  4. Bardzo podobaj膮 mi si臋 te inspiracje :)
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. 艢wietne inspiracje *-* U nas te偶 s艂onecznie nie jest, z domu wyj艣膰 nie mo偶na bo si臋 gradem dostanie po twarzy xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  6. Bardzo 艂adne inspiracje. R贸wnie偶 weso艂ych 艣wi膮t.
    ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    ReplyDelete
  7. Super inspiracje :D

    http://springchildern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jakie piekne banany !
    zapraszam ;
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)