+++

Wtajcie! 
Oh, ta pogoda jest tak wspaniala dzisiaj, ze az mnie naszlo na latowe wspomnienia. Tak bardzo chcialabym juz gdzies wyjechac :( W tym poscie pokaze Wam moje inspiracje , co mi sie podoba i inne zdjecia.

image
♡  Szwedzki poranek, ciastko (kannelbulle/ wieniebröd), herbata czy tam kawa.

IMG_8926-980x653
♡  Jezioro gdzies  na wyspie. Wspanala wyspa :)


♡  Kocham to dziecko haha 


♡  A w tle #Adele :=)

♡  pokoj, ktory bym chciala miec *.*

Wiecie, takie inspiracje daja do myslenia haha. Moze juz niedlug cos sie spelni.  Chce napisac jakis post tematyczny, tylko nie wiem jeszcze na jaki temat, hm?

Macie jakis pomysl o czym moglabym napisac post tematyczny? :)

8 comments:

  1. Świetne inspiracje ♥ Też bym gdzieś chętnie wyjechała ;)

    Czy mogłabyś kliknąć choć w 1 link poście u mnie? Rozpoczynam pierwszą współpracę i bardzo mi zależy :) Odwdzięczę się! Pozdrawiam ♥

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne zdjęcia, mnie samą też inspirują od teraz hah x blog wydaje się być ciekawy, będę przeglądać go częściej :)

    ❋Ms Ally-klik❋

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia *.*
    Pierwsze jest boskie ! :)

    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. też chciałabym już wakacje :( genialne zdjęcia!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są świetne :3 Brakuje mi tych wakacji, niech w końcu wrócą! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Te wakacje już są tak blisko, a te cudne zdjęcia jeszcze to wzbogacily
    Zapraszam: hobby-stycznie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Te wakacje już są tak blisko, a te cudne zdjęcia jeszcze to wzbogacily
    Zapraszam: hobby-stycznie.blogspot.com

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)