Answers your questions :)

Wtajcie! 
Jak sie czujecie dzisiaj? Ja juz po swoich urodzinach, 21/4 , byly calkiem ok, ale bede wyprawiac w nastepnym tygodniu. Tak, juz stara jestem, 22 lata na karku nie jest lekko :) Ale co tam. Jak wiecie, blog jest w remoncie dlatego tez nie dodawalam nic bo nie moglam. Teraz on nadal jest dopiero bedziecie mogli zobaczyc jak sie zacznie, mam nadzieje, ze na dniach. A teraz chcialam wam odpowiedziec na pytania ktore zadaliscie mi w poprzednim poscie. Moze zacznijmy juz.

Odpowiedzi do Ewka A.
1: Mam 166 cm
2. Waze malo, 49,5 kg, ale moja waga sie waha, raz w gora a ran w gol. moge jesc ile wejdzie a tak bede chuda.
3. Nie rozumiem slowa '' nike'' ale chyba chodzilo o nauke? Jesli tak, to nie mam zadnych sposobow na nauke? Powiem szczerze, ze nie lubie sie uczyc :D
4. Tak, mam psa. Wabi sie Dzeki.
5. Slucham kazdego rodzaju muzyki.
6. Tak mysle, ze taka przyjazn jest naprawde. U mnie sie tak sprawdzilo :)
7. Lubie kazdego rodzaju owocow.
8. Niestety nie, jak  zaplanuje to i tak wychodzi cos innego z tego.
9. To zalezy, staram sie spac 8, ale wychodzi to czasami wiecej albo mniej.
10. Obce jezyki sa fajne. Jesli uczysz sie niemieckiego, a kiedys pojedziesz do Niemiec, to juz bedziesz umiala sie porozumiem chociaz troche.

Pytania od Ewka A.
1. ile masz wzrostu
2 ile ważysz
3 jakie masz sposoby na nike
4 masz jakiegoś zwierzaka?
5 jakiej muzyki słuchasz?
6 wierzysz w przyjaźń przez internet?
7 jakie lubisz owoce?
8 potrafisz zaplanować sobie dzien?
9 ile godzin dziennie spisz?
10. lubisz uczyc sie obcych języków?

Odpowiedzi do Agaty.
1. Wlasciwie to nic, ale czesto przegladam rozne blogi i ja sama mialam ich i nadal gdzies sa w internecie, bo nie usuwalam, o tematyce, grafika, robilam kiedys takie rozne iconki/fanicony na strone Glitery.pl
2. Nazwa bloga pochodzi od mojego imienia, nazywam sie Jagoda. A '' melody '' to poprostu moja muzyczna nazwa. Pisza rozne teksty piosenek i wtedy pomyslalam o nazwie melody, i tak teraz sie podpisuje i nazywam na fb :)
3. Slucham popu najczesciej.


Pytania od Agaty.
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Skąd pomysł na nazwę?
3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz? :)



Dziekuje za bardzo mile pytania. Mam nadzieje, ze dowiedzieliscie sie czegos troche ode mnie :) Piszcie jesli chcecie czegos wiecej sie dowiedziec. Moze jakie sa moje dziwne odruchy kiedy cos robie albo cos innego. Do nastepnego! :)

2 comments:

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)