Answers your questions :)

Wtajcie! 
Jak sie czujecie dzisiaj? Ja juz po swoich urodzinach, 21/4 , byly calkiem ok, ale bede wyprawiac w nastepnym tygodniu. Tak, juz stara jestem, 22 lata na karku nie jest lekko :) Ale co tam. Jak wiecie, blog jest w remoncie dlatego tez nie dodawalam nic bo nie moglam. Teraz on nadal jest dopiero bedziecie mogli zobaczyc jak sie zacznie, mam nadzieje, ze na dniach. A teraz chcialam wam odpowiedziec na pytania ktore zadaliscie mi w poprzednim poscie. Moze zacznijmy juz.

Odpowiedzi do Ewka A.
1: Mam 166 cm
2. Waze malo, 49,5 kg, ale moja waga sie waha, raz w gora a ran w gol. moge jesc ile wejdzie a tak bede chuda.
3. Nie rozumiem slowa '' nike'' ale chyba chodzilo o nauke? Jesli tak, to nie mam zadnych sposobow na nauke? Powiem szczerze, ze nie lubie sie uczyc :D
4. Tak, mam psa. Wabi sie Dzeki.
5. Slucham kazdego rodzaju muzyki.
6. Tak mysle, ze taka przyjazn jest naprawde. U mnie sie tak sprawdzilo :)
7. Lubie kazdego rodzaju owocow.
8. Niestety nie, jak  zaplanuje to i tak wychodzi cos innego z tego.
9. To zalezy, staram sie spac 8, ale wychodzi to czasami wiecej albo mniej.
10. Obce jezyki sa fajne. Jesli uczysz sie niemieckiego, a kiedys pojedziesz do Niemiec, to juz bedziesz umiala sie porozumiem chociaz troche.

Pytania od Ewka A.
1. ile masz wzrostu
2 ile ważysz
3 jakie masz sposoby na nike
4 masz jakiegoś zwierzaka?
5 jakiej muzyki słuchasz?
6 wierzysz w przyjaźń przez internet?
7 jakie lubisz owoce?
8 potrafisz zaplanować sobie dzien?
9 ile godzin dziennie spisz?
10. lubisz uczyc sie obcych języków?

Odpowiedzi do Agaty.
1. Wlasciwie to nic, ale czesto przegladam rozne blogi i ja sama mialam ich i nadal gdzies sa w internecie, bo nie usuwalam, o tematyce, grafika, robilam kiedys takie rozne iconki/fanicony na strone Glitery.pl
2. Nazwa bloga pochodzi od mojego imienia, nazywam sie Jagoda. A '' melody '' to poprostu moja muzyczna nazwa. Pisza rozne teksty piosenek i wtedy pomyslalam o nazwie melody, i tak teraz sie podpisuje i nazywam na fb :)
3. Slucham popu najczesciej.


Pytania od Agaty.
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Skąd pomysł na nazwę?
3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz? :)



Dziekuje za bardzo mile pytania. Mam nadzieje, ze dowiedzieliscie sie czegos troche ode mnie :) Piszcie jesli chcecie czegos wiecej sie dowiedziec. Moze jakie sa moje dziwne odruchy kiedy cos robie albo cos innego. Do nastepnego! :)

3 comments:

  1. Czy mogłabyś zmienić mnie administratora bloga abym mogła zrobić ci design.
    sandraandmar.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. great post!
    would you like to follow each other? If you follow me, please let me know.
    I will follow you back for sure. thank you so much! =D
    TOM AND TINS

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)