Relationship to the boys.

Witajcie kochani !:* Jak sie macie dzisiaj? Pogoda Wam sprzyja? Jeszcze tylko niedziela wolna i znow zaczyna sie szkola. Dzisiaj przyjde do was z postem o tematyce chlopakow. Pisze co mi do glowy przyjdzie :D Wiec zaczynajmy, zeby nie przedluzac. Tematem dzisiejszego postu bedzie - Stosunki do chlopakow.

Stosunki do chlopakow- chodzi mi jak Wy zachowujecie sie w stosunku do nich? Jacy jestescie?
W stosunku do nich powinnismy byc subtelne, delikatne i nie narzucac sie. Napisze wam o mojej znajomej, ktora znam dobrze i wiem jaki ona ma stosunek do nich. 
Wiec moja kolezanka szybko sie przywiazuje do nowych chlopakow, jest zawsze szczera i bardzo szybko sie zakochuje, niestety. 
Jest bardzo uczuciowa i docenia to co inni dla niej robia.  Wiec wobec swoich ukochanych, stara sie byc wierna lecz to, ze szybko sie zakochuje, utrudnia jej to przez co bardzo czesto sie gubi i ma wyrzuty sumienia.
Do kolegow jest mila, i traktuje ich jako normalnych znajomych, przyjaciol. Ona traktuje dla siebie waznych chlopakow w sumie szcszegulny sposob.  Spedza milo czas z nimi.

Trzeba jednak pamietac, ze te stosunki podobne jak do mojej znajomej, wyroznialy sie ' wyjatkowo'. Panowac nad uczuciami i emocjami. Trzeba byc szczerym, delikatnym i bardzo dziewczeca. 

To tyle o stosunkach do chloapkow, a raczej o zachowaniu stosunku do chlopakow. Jesli chcecie wiecej takich postow, komentujcie smialo :)

A tutaj zdjecie przepysznych paczkow :) Jedliscie? :P

9 comments:

  1. Pączki wyglądają przepysznie. Z chęcią bym zjadła. Dziękuję za nominację do LBA :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  2. jaakie przepyszne pączki! </3 szkoda, że nie jem słodyczy :"(
    zaobserwowałam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. masz naprawdę ładnego bloga! :)
    co powiesz na wspólną obserwację? http://immhfashionblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Poruszyłaś ciekawy temat w tym poście :)
    Obs za obs?
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  5. Omg I want those donuts now!!!

    Thanks btw for leaving nice words on Say Cheesy Cake , I really appreciate it.

    Kisses…

    Jo | Say Cheesy Cake
    Say Cheesy Cake on Bloglovin


    ReplyDelete
  6. MMmm wygląda to smakowicie <33
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
  7. Pysznie wyglądają te pączki :) Tak, dodawaj więcej takich postów :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Nowy post na moim blogu - TAG ! :)

    ReplyDelete
  8. Wyglądają smakowicie ;)

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)