Why do girls are bloggers?

Witajcie kochani! :*
Jak sie dzisiaj czujecie? Pogoda za okniem jest dosc sympatyczna, szczegolnie u mnie. Bardzo dziekuje za komentarzy pod ostatnim postem ktorym wam napisalam. Daliscie mi wsparcie i miedzy mna a moim chlopakiem jest juz calkiem dobrze, ale nie na 100%. Ale i tak Wam dziekuje za pomoc! <3

Dzisiejszym tematem bedzie- Dlaczego dziewczyny zostaja blogerkami?
Zanim zaczelam pisac bloga, zastanawialam sie dlaczego tylko dziewczyny bloguja? W czym jest sens blogowania? Czytalam rozne opinie, komentarze na ten temat. Rozne sa wersje tego, lecz najbardziej co mnie zszokowalo jest to, ze (nie wszystkie) dziewczyny bloguja tylko dlatego iz dostawaja probne, darmowe kosmetyki czy ubrania. Ogolem mowiac, wspolpraca z firmami.
Co za tym idzie? Maja wieksza popularnosc w blogowaniu. Znam kilka takich blogerek ale to sie robi dosc popularne. Ale nie wszystkie blogerki tak robia. Sa tez takie, ktore zakladaja bloga dlatego iz odnalazly  nowa pasje, chce sprobowac nowych sil w swiecie blogosfery. Im nie zalezy na wspolpracach, tylko na czytelnikach, i na tym aby dzielic sie ze swoimi przemysleniami. Kochaja to co robia i wkladaja w to cale swoje serce i przedewszystkim czas w ktorym mogly by zrobic cos innego.. ale nie, one pisza posta i mysle, ze to jest cenniejsze, to serce i pasja ktora wklada sie w jednego posta. 


A jakie jest Wasze zdjanie na ten temat?

14 comments:

  1. Ja bloguję, bo lubię :) ale współpraca blogów
    z firmami nie jest złą rzeczą, to rodzaj pierwszej
    pracy, każdy bloger powinien być z tego dumy, bo uczy
    to nas przestrzegania obowiązków ;)
    masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zgaadzam się z Tobą w 100 % :)
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam Cię do mnie. Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I blog about "health", "beauty", "DIY (handmade stuff)", and fashion, because I love these topics ;)
    IThank you so much for your lovely comment on my blog, would you like to follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    ReplyDelete
  4. Racja, coraz częściej motywem przewodnim założenia bloga są właśnie współprace, ale potem ten przymus do pisania postów coraz trudniej zatuszować i niechętnie czyta się takie wpisy.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja bloguje bo lubie przekazywać ludziom co mnie interesuje:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zgadzam się z tobą, świetny post :)
    i-can-make-you-believe.blogspot.com
    może wspólna obserwacja?

    ReplyDelete
  7. Jeśli chodzi o to, ze tylko dziewczyny blogują to nie do końca się zgodzę bo znam kilka blogów gdzie autorem jest chłopak owszem jest ich mniej ale są. Co do współprac mam mieszane uczucia
    Obserwuje i pozdrawiam :)
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  8. Owszem jestem dziewczyną, pisze blog ale nie mam z żadnych materialnych korzyści w postaci ciuchów czy kosmetyków. Wkurza mnie takie zakładanie bloga tylko dla sztucznej popularności. Po za tym mój blog nie jest modzie :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja zakładając bloga nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak współprace :)
    Moim zdaniem współpraca powinna być takim jakby wynagrodzeniem za trud jaki się włożyło w bloga ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dokładnie! Dla mnie to jest smieszne jak na niektorych blogach są same posty dotyczące klikania w ubrania i nic wiecej. Juz wiadomo ze taka osoba prowadzi bloga tylko dla wlasnych korzysci. Grrr usunęlabym takie blogi.
    Dzieki kochana za komentarz ;*

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    ReplyDelete
  11. To nie do końca jest tak, że dziewczyny blogują, żeby dostać coś za darmo. Żeby blog stał się na tyle popularny, że ktoś da nam coś za darmo, trzeba włożyć w niego tyle czasu i pracy, że (moim zdaniem) te blogerki, które nie maja pasji do blogowania szybko się poddają.
    Dodaję do obserwowanych :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)