Shake it off :P

Witajcie kochani♥

Pogoda od wczoraj we Szwecji jest bardzo goraco ponad 30 stopni ( jak nie wiecej ) Mam nadzieje, oby jak najdluzej ta pogoda zostala bo jak znam Szwecje, to szybko moze sie zmienic w zime, haha.
A co u Was kochani? Bardzooo dziekuje Wam za mile komentarze pod poprzednim postem, rowniez zycze WSZYSTKIM milych, udanych i bezbiecznych wakacji! <3

W dzisiejszym poscie tematem bedzie - Koktajl.

''Koktajl, ktory pasuje idealnie na gorace upaly. Mrozony i domowy koktajl to najlepszy shake ever! ''



Przedstawiam Wam koktajl z mrozonych owocow. Truskawki, maliny i jagody, hueheu me imie swe!
Gore posypana crunchy ( platki sniadaniowe) Smacznego! :)



Skladniki:


  • Mrozone owoce =  2 garsci Truskawki, maliny, jagody ( moga to byc inne owoce nie takie jak u mnie )
  • Blender
  • Jogurt naturalny
  • Miod- (ewentualnie, jesli chce sie miec lepszy i smaczny smak )
  • Platki sniadaniowe


Sposob wykonania:

Mrozone owoce, jogurt i ew; miod dodajemy do blendera i miksujemy do konsystencji koktajlu. Gore posypujemy platkami. Smacznego :)

______________________________
Pytnie dnia:
Czy umiesz polizac lokiec jezykiem?

Haha, niestety nie.


9 comments:

  1. Fajny pomysł :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super przepis na pewno skorzystam :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Codziennie robię takie koktajle! Są idealne na takie upalne dni! ;3
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :)
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    ReplyDelete
  4. Anonymous02 July, 2015

    Świetny pomysł! Ja uwielbiam koktajle, ale nigdy nie próbowałam ich pić z dodatkiem płatków śniadaniowych. Super przepis, na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam:***
    Mój Blog - klik!♥ --->Zajrzyj, jak masz czas:)

    ReplyDelete
  5. Gdybym miała blender to chętnie zrobiłabym sobie taki przysmak!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Mniam *.*
    buziak♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pycha! Ja uwielbiam koktajl truskawkowy. ♥

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia :*

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam takie koktajle :)

    http://pisanezpasji.blogspot.com

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)